مراقبت بيشتر (كابينت)

كابينت اماده و پيش ساخته نمايشگاهي روشويي اشپزخانه

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مراقبت بيشتر (كابينت)

۸۵ بازديد

آشپزخانه در هر خانه قلب آن خانه مي باشد ، احتمالا شما هم به دفعات اين جمله معروف را شنيده‌ باشيد و به آن نير اعتقاد پيدا كرده ايد. آشپزخانه  ي شما مي‌تواند كوچك و يا بزرگ باشد ، و همچنين آشپزخانه  شما مي تواند قديمي و ساده و يا مدرن و مجلل باشد. آنچه در ميان همه اين آشپزخانه‌ ها داراي وجه اشتراك مي باشد و داراي اهميت مي باشد ، چيدمان لوازم و ظروف در آشپزخانه به عهده خانم خانه مي باشد ، پس نمي بايست از اهميت كاربري كابينت هاي آشپزخانه اجتناب نمود . كابينت‌ هايي كه مي‌توانند تمام ظروف را داخل خود جاي دهند و خانم خانه را راحت‌ تر از قبل كنند.

 

 

البته در اين مورد علاوه بر ويژگي هاي ذكر شده ، جديدا كابينت هاي آشپزخانه تبديل به بخشي جدا نشدني از چيدمان و دكوراسيون خانه هاي ما شده اند.

زماني كه كه مادر بزرگ‌ هايمان در آشپزخانه‌ ها كارهاي خانه را انجام مي دادند ، خبري از كابينت هاي امروز نبود و صندوقچه هاي چوبي ، تمامي ظرف هاي مادر بزرگ هايمان را در خود جاي مي دادند ، اما امروزه كابينت هاي متنوع و مختلفي در بازارها وجود دارد كه تنها وظيفه آنها جا دادن به ظروف آشپزخانه نمي باشد و نقش مهم تري هم در زيبايي آشپزخانه و دكوراسيون خانه ما به عهده دار مي باشند ، مخصوصا زماني كه آشپزخانه ي ما اوپن باشد ، ويژگي رنگ و شكل كابينت هاي آشپزخانه در زيباشناسي فضاي خانه چند برابر مي‌شود.

مراقبت بيشتر (كابينت)، عمر طولاني تر (كابينت)

بسياري از خانواده ها متاسفانه نمي دانند چگونه بايد از كابينت نگهداري نمايند ، لذا خراب شدن و از كار افتادن كابينت ها در ايران بسيار طبيعي مي باشد.  ولي با در نظر داشتن هزينه هاي بالاي تعمير كابينت هاي آشپزخانه يا تعويض كابينت هاي آشپزخانه بهتر است بيشتر به فكر مراقبت از كابينت ها باشيم تا مدت طولاني براي شما كار كنند و سالم باقي بمانند.

هميشه به ياد داشته باشيد در صورتي كه كابينت شما با مشكل روبرو شد به جاي اينكه خودتان آن را تعمير نماييد از افراد ماهر در اين زمينه استفاده نماييد تا مشكلي در آينده براي كابينت هاي آشپزخانه شما پيش نيايد.

البته مثل بقيه كارهاي خانه ، كار بهتر اين مي باشد كه ابتدا از خراب شدن كابينت هاي آشپزخانه جلوگيري نماييد تا نيازي به تعمير آن نباشد ، به عنوان مثال  هميشه بايد درب و بدنه كابينت را از حرارت و رطوبت محافظت نماييد تا عمر آن طولاني تر شود ، جنس كابينت هايي كه از چوب مي باشد با نزديكي به آب خيلي زود مي پوسد و از بين مي رود. هيچگاه آن را با آب تمير نكنيد تا از بين نرود و براي تميز كردن مي توانيد از مواد شوينده و دستمال استفاده نماييد تا عمرشان افزايش يابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.