كابينت هاي فلزي براي دكوراسيون داخلي

كابينت اماده و پيش ساخته نمايشگاهي روشويي اشپزخانه

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

كابينت هاي فلزي براي دكوراسيون داخلي

۸۶ بازديد

كابينت هاي فلزي براي دكوراسيون داخلي آشپزخانه
كابينت هاي تمام فلزي، كابينت هايي هستند كه تقريبا نسل شان منقرض شده است؛ اما هنوز هم در بدنه بعضي كابينت ها براي كاهش هزينه از فلز استفاده مي شود. به طور مثال افرادي كه مي خواهند كابينت هاي شان ام دي اف باشد اما در عين حال دلشان مي خواهد كابينت ها برايشان مقرون به صرفه تر تمام شود، بدنه كابينت ها را فلزي در نظر مي گيرند و فقط درب ها را از ام دي اف تهيه مي كنند.

جنس هايي كه در اين مطلب به شما معرفي مي شوند مي توانند در قسمت هاي مختلف كابينت مثل بدنه و يا درب ها استفاده شده باشند. حتي اين مواد و مصالح مي توانند به صورت تركيبي نيز مورد استفاده قرار بگيرند همه اين تصميم ها به خود شما بستگي دارد.

معمولا افرادي كه مايل به آوردن گرماي سبك روستيك به يك خانه مدرن هستند، به سراغ كابينت هاي تمام چوب مي روند. اين كابينت ها از جمله كابينت هاي جذاب و دوست داشتني اي هستند كه جلوه اي خيره كننده به آشپزخانه شما مي بخشد. البته اين جنس كابينت ها براي خانه هايي به سبك كلاسيك هم مورد استفاده قرار مي گيرند.

دارد. كابينت ام دي اف (MDF) اغلب گزينه مقرون به صرفه اي مي باشد كه هم در آشپزخانه و هم در سرويس بهداشتي و حمام كاربرد دارد. ام دي اف (MDF) از تخته هاي فيبر با دانسيته متوسط و پوششي از لايه نازكي از وينيل(Thermofoil) ،تشكيل شده است اما مي تواند طوري طراحي شود كه بافت چوب را تداعي كند. اگر كابينت هاي ام دي اف (MDF) را براي خانه تان مد نظر داريد، حتماً، مزايا و معايب (شرايط نگهداري) آن را در نظر بگيريد تا با آگاهي كامل تصميم بگيريد كه آيا انتخاب مناسبي براي طراحي كابينت آشپزخانه و يا حمام تان ميباشند يا خير.

 به كارگيري نور طبيعي :

از هر روشي براي استفاده بيشتر از نور طبيعي در محيط كابينت آشپزخانه استفاده كنيد . براي اين كار مي توانيد از درب هاي كابينت از جنس استيل ،شيشه و درب هاي پلي گلاس و هاي گلاس استفاده نموده تا نور در محيط منعكس شود.

 

بكارگيري اكسسوري و يراق به روز در كابينت آشپزخانه :

در آشپزخانه هاي امروزي به كار گيري اكسسوري براي راحتي و دسترسي هر چه بيشتر فضا بسيار حائز اهميت است. اكسسوري ها در انواع و سايز هاي مختلف و با كاربردهاي گوناگون و خلاقانه به زيبايي ، كاربرد و خاص بودن هر چه بيشتر فضا كمك مي كنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.