معايب كابينت هاي ام دي اف

كابينت اماده و پيش ساخته نمايشگاهي روشويي اشپزخانه

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

معايب كابينت هاي ام دي اف

۵۶ بازديد

اين تركيب در برابر رطوبت هوا مقاوم است و آسيب زيادي نمي‌بيند و به همين علت كاربرد آن در محيط آشپزخانه كه هنگام آشپزي رطوبتش بالا مي‌رود، منطقي و مناسب به نظر مي‌رسد. علاوه بر ساخت كابينت، از اين تركيب در ساخت مبلمان، ميز و صندلي، دكور و كف سازي اتاق‌ها نيز استفاده مي‌شود. ام‌دي‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عايقي مناسب در برابر صدا است.

كابينت هاي هايگلاس
اين جنس از كابينت ها را مي توان گونه اي متفاوت از ام دي اف ها دانست. اين نوع از كابينت ها بسيار شيك و زيبا هستند، سطح براق آن ها مي تواند چشم هر كسي را به خودش خيره كند و البته تنوع رنگي بالاي آن ها نيز از ويژگي هايي است كه بايد به آن اضافه كرد. سهولت در تميز كار نيز از ديگر مواردي است كه باعث مي شود اين كابينت ها خواهان زيادي داشته باشد.

خريد بهترين جنس كابينت, مزايا و معايب انواع كابينت

شايعاتي وجود دارد در مورد اين كه هايگلاس خش برمي دارد كه البته حقيقت ندارد
مزايا و معايب كابينت هاي هايگلاس
شايعاتي وجود دارد در مورد اين كه هايگلاس خش برمي دارد كه البته حقيقت ندارد. قيمت mdf هايگلاس از mdf معمولي بالاتر است . درخشندگي برجسته ترين خصوصيت هايگلاس است و همين مشخصه باعث شده است در بازار محصولات چوبي يك سرو گردن در درجه بالاتري قرار بگيرد.

كابينت هاي پي وي سي
از ورق هاي PVC در ساخت كابينت سرويس بهداشتي، روشويي حمام و دستشويي و كابينت سينك ظرفشويي آشپزخانه استفاده مي شود. به طور معمول در ساير قسمت هاي كابينت آشپزخانه از كابينت تمام پي وي سي كمتر استفاده مي شود. اگرچه بايد توجه كرد كه از ورق هاي MDF با روكش پي وي سي در كابينت آشپزخانه به فراواني استفاده مي گردد كه نبايد آنها را با كابينت تمام PVC اشتباه گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.