كابينت هاي فلزي

كابينت اماده و پيش ساخته نمايشگاهي روشويي اشپزخانه

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

كابينت هاي فلزي

۴۹ بازديد

معايب و مزاياي كابينت هاي فلزي
كابينت هاي فلزي معمولا بعد از مدتي رنگ شان مي رود و نياز به رنگ آميزي مجدد دارند. يكي از بزرگ ترين مشكلات اين كابينت ها هم زنگ زدگي آن ها در مواجهه با رطوبت است در ضمن باز و بسته كردن درب كابينت هاي فلزي سر و صداي زيادي ايجاد مي كند و به همين دليل اين كابينت ها طرفداران زيادي ندارند. تنها مزيت اين كابينت ها قيمت ارزان آن ها است.

كابينت هاي تمام چوب براي آشپزخانه
معمولا افرادي كه مايل به آوردن گرماي سبك روستيك به يك خانه مدرن هستند، به سراغ كابينت هاي تمام چوب مي روند. اين كابينت ها از جمله كابينت هاي جذاب و دوست داشتني اي هستند كه جلوه اي خيره كننده به آشپزخانه شما مي بخشد. البته اين جنس كابينت ها براي خانه هايي به سبك كلاسيك هم مورد استفاده قرار مي گيرند.

معايب كابينت فلزي, معايب كابينت هاي چوبي

كابينت هاي چوبي بسيار زيبا هستند و از معايب آن ها مي توان به قيمت بالاي آن ها اشاره كرد
مزايا و معايب كابينت هاي تمام چوب
اين كابينت ها بسيار زيبا و پر جزييات هستند و از معايب آن ها تنها مي توان به قيمت بسيار بالاي آن ها اشاره كرد و البته مدت زمان زياد براي آماده سازي و نصب آن ها.

كابينت هاي ام دي اف براي آشپزخانه
ام دي اف ها از ضايعات دورريختني چوب ها به وجود مي آيند و به همين دليل داراي تنوع طرح و رنگ هاي زيادي هستند و همين مساله باعث مي شود تا اين جنس از كابينت ها طرفداران زيادي داشته باشد. البته بايد گفت كه ام دي اف ها توانايي بالايي در هماهنگي با ديگر عناصر و قسمت هاي دكوراسيون خانه دارند و اين به نوعي نقطه قوت شان محسوب مي شود.

 

راهنماي انتخاب بهترين جنس كابينت,انتخاب و خريد بهترين مدل كابينت

ام‌دي‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عايقي مناسب در برابر صدا است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.